Friday, March 25, 2011

Ja me naerame kui me lendame üle lainete sinuga draakonil.

Mis ma siis viimasel ajal teinud olen?  
Teen väikese kokkuvõtte, kuid mitte küll kõigest.

Esimene aasta, kui sünnipäeva ei pidanud.
Külla tuldi ikka ning kingiti prügikoti täis jäätiseid.

 


Käisin ka Hurtsi kontserdil.
Tegelikult käisin ma veel paljudelgi kontserditel, kuigi teatris käisin ma rohkemgi veel.
 
Aplaus mulle. Ma kandsin oma juukseid patsis, isegi väljaspool kodu! Seda ei juhtu igapäev.





Käisin Männiku lasketiirus.






Olen jobu ja lasin endale industriaali teha.
Kusjuures mulle isegi meeldib :)





Tegin midagi väga jubedat! Nimelt am värvisin oma juuksed pruuniks. 
Jube, jube, jube!




Ja ikka ma veel jobutsen veebika ees oma sõpradele. 
At least it's fun.

No comments:

Post a Comment